miercuri, noiembrie 13, 2013

Publicitari in pragul unei crize de infatuare

"După ce am râs la spoturile în care trei publicitari fac mișto de infatuarea creativilor care câștigă premii, iată că a mai venit o tură de material. Campania pentru ADC*RO Awards 2013 continuă și cu o serie de printuri pe acelasi sistem, care prezintă trei personaje, un Creative Director, un Managing Director și un Art Director, și vorbele lor "de duh" către angajați (și către lume, în general). Multe dintre cuvintele alese o să vi se pară cunoscute, desigur, dacă vă învârtiți în lumea publicității... Mesajul "E greu să câștigi. E și mai greu să #RamaiDeTreaba" străbate la fel de bine și aici și își continuă drumul prin căile întortocheate ale creativității românești..." spune iQAds

așa că mi-am permis o completare la infatuarea publicitarilor crizați:


*în amintirea anilor petrecuți în publicitate alături de vedete...

(Acesta este un pamflet si trebuie tratat ca atare!)